Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 64.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprisesDudko, P.
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2021Етапність утворення брендового стилю на прикладі будинку моди Луї ВіттонНіколаєва, Т. В.; Гайова, І. Л.; Давиденко, І. В.; Баранова, А. І.; Паранько, Н. П.
2021Формування ідентичності бренду на прикладі будинку моди Луї ВіттонДавиденко, Ірина; Гайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Устінова, Ангеліна
2022Методологія розробки фірмового стилю на основі вивчення аналогівКолосніченко, О. В.; Пашкевич, К. Л.
2022Особливості розробки логотипів медичних і косметологічних брендівОлійник, Г. М.; Луцкер, Т. В.; Остапенко, Н. В.