Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 32.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачівБіловодська, О. А.
2021Інструменти digital-стратегіїБіловодська, О. А.
2021Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просуванняТхорук, Ю. С.; Біловодська, О. А.
2021Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережахЗбарживецька, В. Б.; Біловодська, О. А.
тра-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
лют-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
бер-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.
кві-2021Якісні методи оцінювання іміджу ЗВО як складової внутрішнього маркетингу та підвищення конкурентоспроможностіБіловодська, О. А.; Боєнко, О. Ю.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.