Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 27 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
May-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
Apr-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
Mar-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
May-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
May-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
May-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
Oct-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.