Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Тема marketing
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 29 по 48 из 86
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економіки
Ніфатова, О. М.
;
Цикал, А. П.
2023
Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспект
Мосумова, Айнура Кярам кизи
;
Пурей, Є. Ю.
2020
Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізації
Птащенко, О. В.
;
Литовченко, І. В.
;
Григорова, Ю. В.
2011
Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств
Пузирьова, П. В.
2014
Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства
Романенко, О. О.
2014
Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг України
Подольна, В. В.
2019
Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"
Коноваленко, А. С.
2018
Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації
Чжан, Мейсюй
2018
Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємств
Ніфатова, О. М.
;
Поповська, М. І.
2018
Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Дудко, П. М.
;
Чень, Сянчжи
2018
Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація
Скрипник, М. І.
;
Григоревська, Олена Олександрівна
2022
Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походження
Салій, О. О.
;
Баула, О. П.
;
Мелеш, К. Ю.
;
Кузьміна, Г. І.
2016
Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспект
Скрипник, М. І.
;
Григоревська, Олена Олександрівна
2020
Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"
Ілляш, Є. О.
;
Крахмальова, Н. А.
2017
Маркетингові технології в управлінні підприємством
Гутак, Р. А.
;
Кулак, Н. В.
2018
Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємства
Гавриленко, Н. Г.
;
Шкода, М. С.
2017
Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизації
Сохацька, Г. В.
2020
Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінювання
Салюк, А. П.
2020
Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва
Гуліна, О. Д.
2019
Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
Левицька, Д. Р.
;
Ніфатова, О. М.