Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 31 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Logo vs branding – what’s the differenceTkalenko, A. M.; Shchepankovskyi, S.
2018Managing marketing research in education as needs for education changingSrypnyk, M. I.; Hryhorevska, O. O.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2023Автоматизація прийняття маркетингових рішеньБиба, В. К.
2016Аналіз витрат на збут промислових підприємствПоклонська, Л. С.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2012Виробництво технологічної оснастки як елемента галузевої інфраструктуриБабич, А. І.
2023Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізаціяКарпик, Я. М.; Імнадзе, І. Н.
2023Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговуванняБорисова, Оксана Володимирівна; Давиденко, Олександр Олександрович
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2023Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змінКарпик, Я. М.; Пурей, Є. Ю.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2023Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспектМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.