Перегляд зібрання за групою - Теми комунікація

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 48 із 48
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022During wartime, all brands must be unitedNovakovich, M.; Polyvoda, V.; Ievseitseva, Olena
2021Formation of an information technology platform to support and develop the hotel businessBiriukova, Yulia
тра-2021Interactive learning influence on personality formationPaukova, Valentyna; Kugai, Kseniia
лис-2021Interdisciplinary approach: semiotics and artSuprunova, Miliena; Kugai, Kseniia
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, Olena; Nechytailo, A.
сер-2024The information age and globalizationMinaeva, Sofia; Kugai, Kseniia
2024Актуальні тенденції соціального плакатуГула, Є. П.; Масира, Софія
2024Вплив масової культури та культури споживання на сучасне суспільствоМножинська, Р. В.; Щуренко, Д.
2017Вплив сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на економічний розвиток країниІванченко, Н. О.; Шарпіта, В. С.
2024Дизайн інтер'єру малогабаритного житла: інтерактивні простори у смарт-квартирахГладушевська, Ольга
тра-2024До питання комунікації учасників освітнього процесу в закладі вищої освіти технічного спрямуванняБілянська, Марія; Остапчук, Юлія
2023Діалог культур у дизайніМазніченко, О. В.; Рижова, Ольга; Шевчук, Ірина
2020Діалогізм як принцип сучасної освітиСакун, А. В.
бер-2024Емоційний інтелект усного перекладача-психологаГудкова, Наталія Миколаївна
вер-2019Ефективна комунікація як засіб вирішення міжособистісних конфліктів у педагогічному середовищіМалинка, Микола Миколайович
2023Застосування засобів графічного дизайну для реалізації серії розмальовок антистресКуценко, Анастасія; Косенко, Дар’я; Васильєва, О. С.
2019Застосування інтерактивних методів у навчанні студентів-нефілологів англійської та російської мов як іноземнихДворянчикова, Світлана Євгенівна; Гудкова, Наталія Миколаївна
2024Зелене і цифрове лідерство та їх вплив на ефективність реалізації стратегії підприємстваБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Богдан Сергійович; Годз, Вікторія Русланівна
2017Значення комунікацій в підприємницькій діяльностіКрахмальова, Н. А.; Косач, І. В.
2016К вопросу составления словарной тетради как учебно-методического пособия для иностранных студентов-медиковДворянчикова, Светлана Евгеньевна
жов-2023Комунікативна роль рекламного тексту у формуванні соціумуМунтян, Олександр Олександрович
2022Концепції проектування дизайн-продуктівЧернявський, Богдан; Ковальчук, Майя; Яворський, Олександр; Могила, Євгенія
2023Культурні традиції та інновації в епоху цифрових технологійМножинська, Р. В.; Михальчук, О. С.
17-лис-2022Мистецько-педагогічна освіта в умовах війни очима студентів Бердянського державного педагогічного університетуБурназова, Віра Володимирівна
2022Мистецько-педагогічна освіта в умовах війни очима студентів Бердянського державного педагогічного університетуБурназова, Віра Володимирівна
кві-2024Мова викладача та його професійний іміджКолодяжна, А. В.; Коваль, Д. Є.
2019Мурали як засіб соціальних комунікацій. Порівняння світового досвідуКолісник, О. В.; Пономарьова, Н. С.
2021Орнамент як феномен культуротворчостіЧистіков, Олексій
2014Особливості застосування інформаційних технологій в процесі оптимізації управління підприємствами та проведенні аудиту роботи підприємствОсталецький, В. Б.
2014Особливості модернізації процесів навчання і виховання студентів у сфері гуманітарних наукЧекаль, Л. А.
2022Особливості проектування фірмового стилю та айдентики компаніїКуценко, Анастасія; Мучкіна, Катерина
2023Психолого-педагогічні проблеми спілкування студентів і викладачаКолодяжна, Алла Володимирівна; Остапчук, Юлія
2021Розробка програмного забезпечення для створення довідкової системи комунікації студентів університету на базі Telegram Bot ApiДемківська, Т. І.; Савченко, А. С.
2024Роль комунікації акторів зі слухачами/глядачами у процесі театрально-сценічної діяльностіБурназова, Віра Володимирівна
2018Соціальне пізнання, діалог, комунікаціяМельник, А. О.; Новіков, Д. В.
2021Соціальний плакат як культурно-ціннісний орієнтирОстапенко, Наталія; Грошева, Анна; Антонюженко, Анастасія
15-лис-2023Соціальні медіа як ефективний інструмент реклами туристичних і готельних послугДьяченко, Роксолана Вікторівна; Тонких, Олексій Григорович
2018Соціальні мережі як феномен сучасної культуриЧерняк, Д. С.; Лижнюк, В. В.
2014Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних формСолдатенко, Д. А.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2014Трансформація структур соціальності в умовах інформаційного світу: вектор інноваціїСакун, А. В.
2024Український дизайнерський дискурс: питання термінологіїМунтян, Олександр Олександрович
бер-2021Форма споживчої упаковки: критерії інноваційностіБіловодська, О. А.
гру-2023Формування "м’яких навичок" (soft-skills): розуміння їх важливості та впливуКолодяжна, Алла Володимирівна
тра-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2024Ілюстрація у сучасному дизайні: емоційна сила візуальної комунікаціїМараховська, Ксенія
2018Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємстваДудко, П. М.; Лю, Сяолінь
2019Інформаційні технології в туризміМельник, А. О.; Бобко, Є. О.