Перегляд зібрання за групою - Теми просування

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
лип-2020Eco-friendly innovative packaging in trade logisticsBilovodska, Olena
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
гру-2024Вдосконалення комунікаційної політики просування продукції в сфері ІТ-технологійКвіта, Галина Миколаївна; Соіна, Олександра Вікторівна
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
20-гру-2023Логотип Києва (каштан) та його місце в дизайні столичної продукціїШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
лис-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2023Особливості формування політики просування на міжнародних ринкахЖигалкевич, Ж. М.; Романовська, В. В.
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2016Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створенняСемченкова, О. Р.; Довженко, І. Б.
16-чер-2023Роль дизайну у створенні фірмового стилюШаповал, А. Г.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.