Перегляд зібрання за групою - Теми стратегическое управление

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 43 із 43
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Building innovative frameworks to enhance integrated business structure development in entrepreneurshipAsem, Djamal Dawoud
2020Conceptual management framework to enhance the development of innovation active agribusiness enterprisesHanushchak-Yefimenko, L. M.
2018SWOT-аналіз автомобілебудівної галузі УкраїниШевченко, І. Ю.
2015The implementation features of the strategic management process in organizations of small and medium businessesHoncharenko, І. М.
2016Впровадження стратегічного управлінського обліку в закладах освітиРадіонова, Наталія Йосипівна
2019Дослідження теоретичних основ стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствГончаренко, І. М.; Полонський, Д. Д.
2016Збалансована система показників вищого навчального закладу: від загальної стратегії до показників діяльності структурного підрозділуГрищенко, І. М.; Бреус, Світлана Василівна; Хаустова, Є. Б.
2018Использование принципов дизайн-менеджмента в процессе создания конкурентных преимуществ изделийСугак, О.; Покидько, Наталья
2012Конкурентоспроможність інноваційного потенціалу промислового підприємстваЯнковець, Т. М.
2018Концептуальні засади стратегічного управління закладами вищої освітиЧерниш, Ольга Василівна
2010Концептуальні основи управління розвитком інноваційно-активних підприємствГанущак-Єфіменко, Л. М.
2010Матриця ключових стратегій в управлінні фінансовим потенціалом промислових підприємствПузирьова, П. В.
2017Методичний підхід до обґрунтування виду портфеля проектів капітальних вкладеньГаджієва, А. М. кизи
2014Методичні засади стратегічного управління портфелем бізнесу інтегрованих бізнес-структурГанущак-Єфіменко, Л. М.
2018Обґрунтування ефективних рішень у контексті стратегічного управління витратами підприємств легкої промисловості на основі аналізу ланцюжка цінностейГрищенко, І. М.; Радіонова, Наталія Йосипівна
кві-2017Основні принципи стратегічного маркетингового планування на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Духніч, С. Є.
2014Особливості побудови системи стратегічного управління на вітчизняних підприємствахШацька, Зорина Ярославівна
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2017Оцінювання ефективності розвитку енергорозподільчих підприємств на основі методів лінійного програмуванняТимченко, О. П.
2017Проблеми використання проектного підходу для розвитку підприємництваМягких, І. М.; Третяк, А.
гру-2020Розвиток підходів до формування інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством в умовах циркулярної економікиСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2021Систематизація витратоутворюючих чинників для управління витратами підприємства на тактичному та стратегічному рівняхРадіонова, Наталія Йосипівна; Скрипник, М. І.
2018Стратегічне планування на підприємстві готельного господарстваБалас, Д. С.; Крахмальова, Н. А.
2016Стратегічне управління взаємовідносинами комерційного підприємства з постачальникамиДіденко, Є. О.
2017Стратегічне управління вищим навчальним закладом на основі конкурентних перевагДудко, П. М.
2019Стратегічне управління організаційною культурою підприємств при розвитку та адаптації до змінАреф'єва, О. В.; Ареф'єв, С. О.; Верпека, А. О.
2018Стратегічне управління освітньою діяльністю у ЗВОЧерниш, Ольга Василівна
2015Стратегічне управління підприємствами туристичної галузіІванова, З. О.
2013Стратегічне управління підприємством на основі диверсифікації його діяльностіПоповіченко, Д. О.; Бокій, В. І.
2017Стратегічне управління ринковою поведінкою підприємств побутових послугВергун, А. М.; Ромащенко, М. О.
2018Стратегічний маркетинг та особливості його використання в діяльності великих компанійЧала, Н. Д.; Архипенко, І. В.
жов-2020Стратегія інтеграції підприємств готельної сфериШацька, Зорина Ярославівна; Романченко, Анна Олександрівна
2017Стратегії управління маркетингом відносин як основа розвитку корпоративної соціальної відповідальності фармацевтичних підприємствБаула, О. В.
2018Сутність конкуренції та конкурентоспроможності підприємстваАреф'єв, С. О.; Прокопенко, Ю. В.
2015Теоретико-методологічні засади побудови системи стратегічного управління вищим навчальним закладомНатрошвілі, Світлана Геннадіївна
2018Удосконалення бізнес-процесів на підприємствіГоль, Н. В.
2012Удосконалення системи стратегічного управління персоналом сучасного підприємстваІгнатьєва, І. А.; Сидоренко, Т. М.
2015Удосконалення стратегічного управління людськими ресурсами в навчальному закладіГаляндін, Н. А.
2018Управління стратегією розвитку організації на основі аналізу помилок в умовах невизначеностіХарченко, Т. О.; Громов, О. О.
2022Формування команд фахівців та їх роль в економічному розвитку й стратегічному управлінні бізнесомДенисенко, М. П.; Юринець, З. В.
2014Формування підходу до розробки стратегії розвитку підприємстваБалабай, Я. В.; Діденко, Є. О.
2017Формування стратегії підприємстваКрахмальова, Н. А.; Шевчук, Ю.
гру-2013Характеристика та основні моделі побудови системи стратегічного управління на вітчизняних підприємствахШацька, Зорина Ярославівна