Просмотр собрания по группе - Авторы Євсейцева, О. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 87 по 106 из 144 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2010Реалізація маркетингової діагностики на підприємствах легкої промисловостіЄвсейцева, О. С.
2019Реклама блогерів – добро чи зло?Євсейцева, О. С.; Паливода, В. В.
2014Реклама як засіб впливу на поведінку покупцівЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2005Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управлінняЄвсейцева, О. С.
янв-2003Реструктуризація підприємства як засіб адаптації до ринкових вимогЄвсейцева, О. С.
2016Розвиток брендингу в УкраїніКокорева, А. В.; Євсейцева, О. С.
2014Розвиток грибної галузі в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Хінціцька, А. М.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
2015Розвиток фрилансингу в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Потєха, Д. С.
2016Роль реклами в комерційній діяльностіПроценко, В. О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Роль упаковки товару в маркетингуРудько, А. О.; Євсейцева, О. С.
2019Соціальна відповідальність як метод впливу представників великого та середнього бізнесу на споживачівЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.
2016Соціальні мережі та їх значення в маркетингуАсянова, А. Р.; Євсейцева, О. С.
2016Специфіка логістичного підходу до управління матеріальними потокамиКретова, Д. В.; Євсейцева, О. С.
2016Спонтанні покупки: слабке місце споживачаКоростинська, Н. Р.; Євсейцева, О. С.
дек-2018Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інноваціїЄвсейцева, О. С.; Колесник, Б. О.; Волковинська, П. С.
2014Співробітник компанії – агент з просування брендуЄвсейцева, О. С.; Вартова, М. В.
2015Становлення ринку HOD (Home & Office Delivery) в УкраїніЄвсейцева, О. С.; Корнієнко, Ю. О.
2016Сторітеллінг у сучасному маркетингуМеркулова, Д. Д.; Євсейцева, О. С.