Browsing by Author Зимбалевська, Ю. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 37  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2016Event-marketing як іструмент маркетингових комунікаційЧегренець, Д. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2016PR як засіб формування ідентичності брендуПопков, К. О.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Telegram-канал: новий маркетинговий тренд та інструмент для рекламної кампаніїБондар, С. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Бренд-стратегія для малого підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Карабут, А. А.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг як послугаЗимбалевська, Ю. В.; Хапіна, О. Ю.
2017Важливість позиціонування в процесі брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ковальчук, В. А.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2015Моделювання вартості підприємства легкої промисловості (в контексті брендингу)Зимбалевська, Ю. В.
2017Напрями розвитку Інтернет-рекламиЗимбалевська, Ю. В.; Зубковський, Д. Ю.
2016Нетрадиційні інструменти брендингуПічкур, А. М.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Організація служби маркетингу на підприємствіЗимбалевська, Ю. В.; Верхушина, О. С.
2017Основні етапи створення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Чорноус, М. В.