Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
русский
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing by Subject marketing
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 15 to 34 of 84
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2020
Use of price marketing in exhibition activities
Krakhmalova, N.
2023
Автоматизація прийняття маркетингових рішень
Биба, В. К.
2016
Аналіз витрат на збут промислових підприємств
Поклонська, Л. С.
2018
Аналіз моделей бенчмаркінгу
Лизогуб, І. І.
;
Ніфатова, О. М.
Nov-2018
Аналіз ринку мінеральних вод в Україні
Пономаренко, Ігор Віталійович
2021
Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компанії
Пономаренко, Ігор Віталійович
;
Битик, Олександр Борисович
2017
Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємства
Амєров, Д. О.
;
Птащенко, О. В.
2012
Виробництво технологічної оснастки як елемента галузевої інфраструктури
Бабич, А. І.
2023
Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізація
Карпик, Я. М.
;
Імнадзе, І. Н.
2023
Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговування
Борисова, Оксана Володимирівна
;
Давиденко, Олександр Олександрович
2018
Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послуг
Кармаліта, Анатолій
2023
Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін
Карпик, Я. М.
;
Пурей, Є. Ю.
2018
Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економіки
Ніфатова, О. М.
;
Цикал, А. П.
2023
Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспект
Мосумова, Айнура Кярам кизи
;
Пурей, Є. Ю.
2020
Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізації
Птащенко, О. В.
;
Литовченко, І. В.
;
Григорова, Ю. В.
2011
Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємств
Пузирьова, П. В.
2014
Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства
Романенко, О. О.
2014
Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг України
Подольна, В. В.
2019
Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"
Коноваленко, А. С.
2018
Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації
Чжан, Мейсюй