Browsing by Subject marketing

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 15 to 34 of 84 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2023Автоматизація прийняття маркетингових рішеньБиба, В. К.
2016Аналіз витрат на збут промислових підприємствПоклонська, Л. С.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
Nov-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2012Виробництво технологічної оснастки як елемента галузевої інфраструктуриБабич, А. І.
2023Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізаціяКарпик, Я. М.; Імнадзе, І. Н.
2023Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговуванняБорисова, Оксана Володимирівна; Давиденко, Олександр Олександрович
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2023Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змінКарпик, Я. М.; Пурей, Є. Ю.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2023Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспектМосумова, Айнура Кярам кизи; Пурей, Є. Ю.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2011Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємствПузирьова, П. В.
2014Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільстваРоманенко, О. О.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"Коноваленко, А. С.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй