Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Підприємницькі ініціативи" : [75] Главная страница коллекции Просмотр статистики

До колекції увійшли матеріали, які містять дослідження молодих учених з актуальних питань розвитку підприємницьких ініціатив на базі освітньо-інноваційної інтерактивної платформи.

  • Секція 1. Підприємницькі ініціативи: стратегічні вектори розвитку
  • Секція 2. Маркетингове забезпечення просування підприємницьких ініціатив
  • Секція 3. Сталий розвиток підприємництва: корпоративна соціальна відповідальність та економічна безпека бізнесу
  • Секція 4. Сучасні енергоефективні та еколого-орієнтовані процеси і технології на основі використання освітньо-інноваційної інтерактивної платформи отримання бізнес-знань
  • Секція 5. Міжнародне правове забезпечення розвитку студентських підприємницьких ініціатив

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 75
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2018Удосконалення методики оцінювання інтегрованих маркетингових комунікацій підприємстваЛомова, Ю. С.; Шкода, М. С.
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Управління брендом інноваційної продукціїКовалишина, В. В.; Ніфатова, О. М.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Інтернет-технології як напрям удосконалення комунікаційної політики підприємстваДудко, П. М.; Лю, Сяолінь
2018Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліДудко, П. М.; Кривонос, Є. О.
2018Особливості розробки конкурентної стратегії торговельного підприємства на засадах маркетингуГончаренко, І. М.; Ханіна, А. О.
2018Система маркетингових досліджень на підприємствіВасиленко, М. В.; Гончаренко, І. М.
2018Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійБрусніцина, Д. Е.; Родіонов, С. О.
2018Сучасний стан експорту в Україні та перспективи його подальшого розвиткуШкода, М. С.; Ярошенко, А. Р.
2018Аналіз і оцінка інвестиційної привабливості корпораційМягких, І. М.; Федусенко, Д. Д.
2018Особливості бізнес-планування зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКащенюк, І. П.; Шкода, М. С.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.
2018Сучасний стан та розвиток малого та середнього бізнесу в Україні в період антитерористичних операційДонченко, В. С.; Щербак, В. Г.
2018Витрати підприємства та їх класифікація для потреб управлінняДовбуш, В. І.; Кравчук, Д. О.
2018Управлінські рішення щодо удосконалення системи організації виробництва на підприємствіГончаренко, І. М.; Шарун, О. Ф.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 41 по 60 из 75