Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 21-30 из 60.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Переваги використання інтернет-маркетингу для розвитку малого бізнесуПтащенко, О. В.; Кущ, Я. М.
2019Cross-functionality staff as one of the methods of increasing labor productivity at the enterpriseDovbush, V. I.; Kuzmenko, B.
2019Лізинг як ефективне джерело фінансування промислових підприємствМоргулець, О. Б.; Бабій, К. О.
2019Критерії та компоненти змісту фізкультурно-спортивних послугКолумбет, О. М.; Талан, І. О.
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M.; Zheltov, E.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2019Зміст модульної технології розвитку координаційних якостей у студенток на основі індивідуалізації процесу фізичного вихованняКолумбет, О. М.; Черниш, О. Є.
2019Мотиваційна спрямованість студентів Київського національного університету технологій та дизайну до занять фізичними вправамиНичипоренко, І. В.; Прищепа, Р. В.
2019Вплив сучасних фітнес-технологій на фізичний стан студентівДудорова, Л. Ю.; Бондаренко, Б. О.