Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 29.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
окт-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
мая-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
мая-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
мая-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
мар-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
мая-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтамиБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
мая-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
фев-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
мар-2021Імідж закладів вищої освіти: систематизація змістуБіловодська, О. А.