Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 361-370 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Методичні засади побудови організаційно-економічних механізмів управління за когнітивним підходомРаллє, Н. В.
гру-2015Кібернетика: від простих систем та технологій до кіберсередовищаЧубукова, О. Ю.
2014Аналіз ринку лакофарбової продукції УкраїниЄвсейцева, О. С.; Гришко, М. В.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2015Пріоритетні напрями підвищення ефективності механізму управління інтелектуальним капіталомЖарінова, А. Г.
2015Понятійний апарат сучасної теорії розвитку: інклюзивність, когнітивність, креативністьРубан, В. Я.; Раллє, Н. В.
2015Design thinкing: інноваційний підхід до генерації бізнес-моделей та процесів прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.; Синенко, П. О.
2009Інтелектуальний аналіз даних для вирішення економічних завданьІванченко, Н. О.
6-лип-2011Легка промисловість України: теоретико-методологічні засади управління розвитком в умовах інтеграції до СОТГрищенко, І. М.; Гончаров, Ю. В.; Щербина, І. В.; Дворецький, А. О.; Крахмальова, Н. А.; Максименко, І. О.; Тарасенко, І. О.; Бугас, Н. В.; Федоряк, Р. М.; Набока, Р. М.; Чубукова, О. Ю.; Ямненко, Г. Є.; Волошенко, О. О.
2015Підвищення якості рівня набутих знань при використанні інформаційних задач управління маркетингомЯренко, А. В.