Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 28.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Переваги інтерактивних технологій в маркетингуХоменко, О. І.; Михалик, В. Ю.
2018Використання нових методів просування в мережі інтернетХоменко, О. І.; Сичов, Д. О.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2017Сутність прихованого маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Лагута, К. О.
2017Особливості Інтернет-маркетингу як інноваційної технологіїХоменко, О. І.; Духніч, С. Є.
2017Маркетингові товарні інновації промислових підприємствХоменко, О. І.; Мороз, І. О.
2017Перспективи розвитку ринку напоїв в УкраїніХоменко, О. І.; Колтко, Ю. Ю.