Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 72.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Innovative approaches to facilitating the interaction between research, science-intensive business and higher education as a factor improving the quality of educationGryshchenko, Ivan
2018Підвищення ефективності державних підприємств шляхом застосування стратегії "блакитного океану"Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Сиволап, Ю. В.
2018Психологія нейромаркетингу: що змушує людей купувати?Євсейцева, О. С.; Сапян, А. С.
дек-2018Оцінювання впливу регіональних факторів розвитку вищої освіти на рівень економічної безпеки ЗВОЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
авг-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
окт-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Денис Юрійович
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
апр-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2018Lead generation as a kind of Internet marketingEvseytseva, Olena; Shytko, Anastasiia; Potiekha, Denys
авг-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович