Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.015 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Базові компоненти системи оцінки результативності стимулювання праці персоналу банківської сфериНіфатова, О. М.; Котова, Н.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Системний підхід до розробки стратегії маркетингу на підприємствіНіфатова, О. М.; Споришко, О. В.
2017Формування корпоративної культури як основи прийняття управлінських рішеньВащенко, А. А.; Ніфатова, О. М.
2017Управління підприємницькою діяльністю через вдосконалення організаційної структуриНіфатова, О. М.; Ромащенко, М.
2017Управління інноваційними процесами на підприємствіБілоус, В. М.; Ніфатова, О. М.
2017Формування портфеля управлінських інноваційКотіна, Т.; Ніфатова, О. М.
2017Інформаційні технології в освітній діяльності як засіб підвищення рівня компетентності та конкурентоспроможності випускників на ринку праціКовальова, К. Л.; Ніфатова, О. М.
2017Брендинг українських ВНЗ як системоутворюючий чинник підприємницької парадигми вищої освітиНіфатова, О. М.