Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 56.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2018Роль виставкових технологій при підготовці фахівців у закладах вищої освітиОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2018Managing marketing research in education as needs for education changingSrypnyk, M. I.; Hryhorevska, O. O.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2011Значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових підприємствПузирьова, П. В.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2020Сучасні інформаційні технології у сфері послугАфанасьєва, О. М.; Архипова, Д. Є.