Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 94.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Аналіз розвитку сегменту дитячого одягу в українській фешн-індустріїГерасименко, Олена; Мусієнко, Володимир
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2018Розробка бренду модного одягу в умовах сучасної української фешн-індустріїФролов, Іван; Колосніченко, Марина
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2016Methodical approach to the definition of HoReCa brand efficiencyNifatova, O.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2019Управління брендом інноваційної продукціїДенисенко, А. С.
2016Planning of educational services in universities in the contex of branding conceptPlysenko, G.; Vitryak, T.