Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27311-27320 зі 29975.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2018Сутність комунікаційних досліджень у прийнятті маркетингових рішеньПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2023Cooperation of higher education institutions within the framework of international grantsBebko, S.
2017Інтернет-реклама як бізнес: переваги та недолікиПодольна, В. В.; Богуславська, М. В.
2017Інтернет-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович; Федінчик, О. О.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2016Фактори формування логістичних системТолстих, А. В.; Євсейцева, О. С.
2017Реклама як ефективний інструмент маркетингуСиненко, О. І.; Тонкошкурова, Н. Ю.