Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 27471-27480 зі 29966.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Financial and marketing innovative management of ecological agribusinessTereshchenko, Svitlana; Kulinich, Tetiana; Matienko, Vasyl; Tymchyna, Yurii; Nevmerzhytska, Svitlana; Ievseitseva, Olena
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2005Реструктуризація підприємств з позиції маркетингових принципів управлінняЄвсейцева, О. С.
2018Основні складові брендуЗимбалевська, Ю. В.; Матвєєв, О. О.
2016Особливості брендів-лідерівКачур, С. В.; Євсейцева, О. С.
2019Оцінка конкурентоспроможності продукції підприємстваХоменко, О. І.; Збарживецька, В. Б.
2017Як народжуються цікаві ідеї в директ-маркетингу та як їх розвиватиЄвсейцева, О. С.; Нікітович, В. В.
2015Оцінка ефективності функціонування маркетингу на підприємствіЧубукова, О. Ю.; Гриппа, І. К.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2009Теоретичні засади подальшого розвитку кредитних відносин в УкраїніІванченко, Н. О.; Шіковець, К. О.