Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 28871-28880 зі 29992.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Формування інноваційної культури у вищому навчальному закладіЯнковець, Т. М.
2020Просування нових форм підприємництва в цифровій економіціНіфатова, О. М.; Берсеньєва, М. Ю.
2017Формування маркетингової стратегії підприємстваАреф'єв, С. О.; Чекіс, Ю. С.
2017Ділова оцінка управлінського персоналу при відборі до кадрового резервуГанущак-Єфіменко, Л. М.; Лахно, А. І.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2016Вдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринкуСтепова, В. Е.; Крахмальова, Н. А.
2020Методичні основи прогнозування інноваційної діяльності та діагностики інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіНіфатова, О. М.; Пузирьова, П. В.
2017Принципи формування кластерооб'єднаних підприємств для підвищення конкурентоспроможності національної економікиГанущак-Єфіменко, Л. М.; Пруднікова, Н. В.
2019Method of assessment of enterprise ready for outsourcing implementationMorhulets, Oksana; Nyshenko, Olena
2016Теоретичні основи брендингової діяльності в системі інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.