Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1001-1010 из 1142.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Маркетингові дослідження споживацьких вподобань зернових пластівцівМардар, М. Р.; Зінченко, А. С.
2015Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послугЛозовська, Г. М.
2015Основи моделювання бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Зінорук, Л. В.
2015Маркетингове дослідження споживацьких уподобань при виборі комбікормів для декоративної та співучої птиціМардар, М. Р.; Пономаренко, Т. Р.
2015Тенденції формування сучасної маркетингової концепціїЗабурмеха, Є. М.; Кукурудза, Д.
2015Стилістичні прийоми створення креативної рекламиСалогубова, В. М.; Янчук, В. В.; Басюк, Є. Г.
2015Використання теорії ігор у формуванні ціни на товарГеселева, Н. В.; Новіков, Д. В.
2015Місце та роль соціопатії у маркетингуЯренко, А. В.; Яренко, Г. О.
2015Маркетингові дослідження: зміст, структура та етапи здійснення в сучасних умовах управлінняГвоздецька, І. В.; Прокопишена, О. М.
2015Сучасні маркетингові стратегії фірм, що виходять на міжнародний ринокГеселева, Н. В.; Вартова, М. В.