Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 17.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, І. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Просування бренду мас-маркету в Україні засобами медіаПрищепчук, М. І.; Ніфатова, О. М.
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2020Дизайн-менеджмент як інструмент підвищення конкурентоспроможностіЄфременкова, Надія Андріївна
тра-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2020Management of brands’ portfolio positioning of domestic enterprisesDudko, P.