Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Тема marketing
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 36 по 55 из 86
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2018
Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організації
Чжан, Мейсюй
2018
Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємств
Ніфатова, О. М.
;
Поповська, М. І.
2018
Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємства
Дудко, П. М.
;
Чень, Сянчжи
2018
Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікація
Скрипник, М. І.
;
Григоревська, Олена Олександрівна
2022
Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походження
Салій, О. О.
;
Баула, О. П.
;
Мелеш, К. Ю.
;
Кузьміна, Г. І.
2016
Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспект
Скрипник, М. І.
;
Григоревська, Олена Олександрівна
2020
Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"
Ілляш, Є. О.
;
Крахмальова, Н. А.
2017
Маркетингові технології в управлінні підприємством
Гутак, Р. А.
;
Кулак, Н. В.
2018
Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємства
Гавриленко, Н. Г.
;
Шкода, М. С.
2017
Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизації
Сохацька, Г. В.
2020
Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінювання
Салюк, А. П.
2020
Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництва
Гуліна, О. Д.
2019
Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
Левицька, Д. Р.
;
Ніфатова, О. М.
2020
Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"
Майорова, Д.
;
Бабенко, О.
2014
Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів
Яренко, А. В.
2014
Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарів
Яренко, А. В.
2013
Основні фактори конкурентоспроможністі підприємства на ринку санітарно-гігієнічної продукції в Україні
Остапчук, Н. О.
;
Коваль, О. М.
2016
Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категорії
Ткаченко, М. А.
2012
Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України
Саламацька, О. Ю.
2015
Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг
Хоменко, О.