Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 36 по 55 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікаціяСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2022Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походженняСалій, О. О.; Баула, О. П.; Мелеш, К. Ю.; Кузьміна, Г. І.
2016Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2020Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництваГуліна, О. Д.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2013Основні фактори конкурентоспроможністі підприємства на ринку санітарно-гігієнічної продукції в УкраїніОстапчук, Н. О.; Коваль, О. М.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2012Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю УкраїниСаламацька, О. Ю.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.