Browsing by Subject попит

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 36 of 36
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Methodical approaches to attractiveness assessment of a higher educational institutionHryshchenko, Ivan; Vlasyuk, T.; Makatyora, Dmitro
2017Автоматизація технологічного процесу виробництва профілактичних устілок з активним впливом на рефлекторні точки стопиПруднікова, Н. Д.; Первая, Н. В.; Бабич, А. І.
2014Аналіз структурних невідповідностей між попитом на робочу силу та її пропозицієюДобренко, О. О.
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2020Використання upcycling технологій для виготовлення сучасних виробів індустрії модиБабич, А. І.; Кернеш, В. П.; Федоренко, Л. О.
2018Вплив факторів споживацького вибору на формування асортименту танцювального взуттяБабич, А. І.; Драна, І. О.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2024Дослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобаньОрел, Анна Миколаївна; Шавирін, Валерій Васильович; Шулик, Павло Олександрович
4-Nov-2024Дослідження методів та технологій уникнення колізій при онлайн бронюванні з урахуванням підходів до оптимізації ресурсів та управління попитомПостоєнко, М. О.; Гольдберг, М. І.
2015Дослідження стану підприємств побутового обслуговування населення УкраїниХлістунова, Н. В.; Теміндарова, Т. М.
2017Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництваБабич, А. І.; Корзун, О. С.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
Apr-2024Концептуальні засади розвитку закладів готельно-ресторанного бізнесу в умовах воєнного стануТонких, О. Г.; Черв'як, О. В.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2016Методи підтримки прийняття рішень при оптимізації виробничо-збутової діяльності підприємства з урахуванням попиту споживачівГеселева, Н. В.; Залізний, С. В.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2018Особливості роздрібної торгівлі фешн-виробамиБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Оцінка споживчих властивостей сумочних виробівБабич, А. І.; Миролюбова, О. В.
2016Оцінювання роботи персоналу державної служби зайнятості як механізму визначення напрямків регулювання попиту та пропозиції робочої сили на ринку праціБалашова, Н. В.
2018Принципи масової кастомізації на прикладі колекції жіночого одягуМусієнко, В. О.; Кирячова, М. С.; Ведернікова, Ю. О.
2014Проблемні питання формування асортиментної політики торговельних підприємствФедоряк, Р. М.; Андрійчук, А. О.
2013Рейтингова оцінка іміджевої привабливості спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр»Грищенко, І. М.; Власюк, Т. М.; Макатьора, Д. А.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Ремонт взуття як бізнесБабич, А. І.; Мірошниченко, І. М.
2023Розробка колекції жіночих легких суконь з урахуванням особливостей фігури замовникаБабич, А. І.; Телушка, Світлана; Біценєва, Тетяна
2020Розробка колекції жіночих сумочних виробів в еко-стиліБабич, А. І.; Загорська, А. В.
Dec-2023Розробка конструкції та технологічних етапів виробництва взуття жіночого асортиментуБабич, А. І.; Манжарова, Юлія Анатоліївна
2020Удосконалення конструкції і технології виготовлення взуття військовослужбовцівБабич, А. І.; Акашев, О. В.
2013Управління стратегією розвитку підприємстваКлимюк, А. В.; Невмержицька, С. М.
2021Формування асортименту жіночих сумок з елементами трансформації на основі маркетингових дослідженьБабич, А. І.; Васильєва, Н. С.
2013Іміджева привабливість напрямів підготовки вищого навчального закладуВласюк, Т. М.; Макатьора, Д. А.
2023Інноваційні методи стимулювання попиту в сфері туризмуШевчук, С. М.; Василенко, Юрій Вадимович
2023Інноваційні стратегії стимулювання попиту в сфері туризмуШевченко, О. О.; Городецька, О. Ю.
2015Інтелектуальний аналіз бізнес-процесівКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Теніщева, Д.