Перегляд зібрання за групою - Теми service

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 30 із 30
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Improvement of car quality monitoring system in operationZenkin, M.; Pashkovska, M.
2023Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesStepanova, O.; Tonkykh, O.
2021Professionally important qualities of the specialists in design, technology, and service in the postmodern societyYezhova, Olga; Anisimov, Nikolay; Pashkevich, Kalina; Androshchuk, Ihor; Mishchenko, Olena
2019Quality assurance of logistic service of vehicle station dealersHimicheva, A.; Zenkina, S.
2018Активізація підприємницької діяльності підприємств сфери послугДонченко, С. С.; Щербак, В. Г.
2013Вплив експертного оцінювання на якість надання побутових послугТеміндарова, Ю. А.; Шепель, О. В.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2023Гуцульські сувенірні ринки як атракція сфери обслуговуванняБорисова, Оксана Володимирівна; Давиденко, Олександр Олександрович
2024Дослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобаньОрел, Анна Миколаївна; Шавирін, Валерій Васильович; Шулик, Павло Олександрович
2014Застосування інтернет-технологій у діяльності підприємств сфери послугПаливода, О. М.; Зобенько, Ю. В.
сер-2014Класифікація та систематизація послуг в контексті розвитку теорії сервіс-менеджментуМоргулець, О. Б.
19-вер-2024Конкурентоспроможність підприємств сфери послуг в умовах смарт-економікиШацька, Зорина Ярославівна; Тесленко, А. В.
2016Моделювання поведінки споживачів на ринку послугПічик, К. В.
25-чер-2024Модернізація сфери гостинності в УкраїніГородянська, Лариса Володимирівна; Дубовик, Марія Русланівна
14-чер-2023Мультисервісна корпоративна мережа підприємстваСтаценко, Д. В.; Савісько, Вячеслав Олександрович
2016Основні напрями підвищення конкурентоспроможності автосервісного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Качур, Т. А.
2021Особливості менеджменту туристичного підприємництваКостинець, В. В.; Стороженко, Є. Т.
вер-2020Особливості організації роботи керівника групи в автобусних турах в умовах пандемії COVID-19Шацька, Зорина Ярославівна; Ісаченко, Ю. А.
чер-2021Перспективи розвитку лікувально-оздоровчого туризму Запорізької областіЗаріцька, Н. М.; Бродська, В. В.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2013Розвиток сучасного понятійно-категоріального апарату теорії послугМоргулець, О. Б.
2021Сервісна діяльність в торгівельних підприємствахКрахмальова, Н. А.; Козлов, А. А.
2017Система управління якістю послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Шамільян, К. С.
16-чер-2023Сучасні підходи до організації дозвілля в закладах індустрії гостинностіМоргулець, О. Б.; Пушкарук, Дар'я Володимирівна
вер-2023Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"Городянська, Лариса Володимирівна; Татаровський, Артем Андрійович
2019Формування конкурентних маркетингових стратегійДовбуш, В. І.; Захарчук, О. Р.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
29-сер-2023Чинники диверсифікації в секторі HoReCa: глобальні трендиБорисова, Оксана Володимирівна; Пшеничний, Б. М.; Алєксєєнко, В. С.
2014Шляхи вдосконалення сфери послуг в Україні на прикладі економічно розвинених країнКузьміна, С. А.; Касперович, Ю. В.
16-чер-2023Інституційні чинники розвитку готельно-ресторанних підприємств міста КиєваМоргулець, О. Б.; Коробкіна, Марина Романівна