Перегляд зібрання за групою - Теми target audience

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 43 із 43
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2022Art innovations and traditions in the comic styleKolisnyk, Oleksandra; Ostapenko, Olha; Berehovyi, Olexander
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2019How to create a brand for 3 steps? Building successful sales funnels in businessVyshnevska, Maryna; Sapian, A. S.
2023The innovative marketing management systems in digitalization conditionsCherniavska, Olena; Kaznodii, V.
2019TikTok-маркетингПономаренко, Ігор Віталійович
2017Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємствКрахмальова, Н. А.; Гончаренко, І. М.
2019Аналіз ринку авіаперевезень в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Головачов, І. А.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
гру-2018Вдосконалення маркетингової стратегії ПрАТ "Моршинський завод мінеральних вод "Оскар"Пономаренко, Ігор Віталійович; Раллє, Н. В.
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2024Допроєктні дослідження розробки фірмового стилю кет-кафеОмельченко, Г. В.; Івановська, Олександра; Руденко, М. Ф.
2023Дослідницький дизайн на прикладі аналізу цільової аудиторії продуктуГальчинська, Ольга; Терещенко, Ганна; Калоянова, Биляна
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2018Исследование влияния ведической идеологии на формирование современного гардеробаКолосниченко, Елена; Кудрявцева, Н. И.; Ющенко, Татьяна
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2024Маркетингова рівновага: збалансований бюджет для успішної експансії на нові ринки збутуГрищенко, І. М.; Городецький, Ю. Д.
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2023Особливості застосування засобів графічного дизайну в розробці календаряГальчинська, Ольга; Тарасенко, Наталія; Мусієнко, Володимир
сер-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2021Особливості реалізації маркетингових інструментів в ігровій індустріїПономаренко, Ігор Віталійович; Цимбал, О. Г.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2023Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуГородецький, Ю. Д.
2025Тактичне планування та управління маркетингом ІТ-продуктівОрел, Анна Миколаївна; Снігур, Василь Михайлович; Кравченко, Сергій Юрійович
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2024Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємстваЄвсейцева, Олена Сергіївна; Зубковський, Денис Юрійович
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович