Просмотр собрания по группе - Авторы Зимбалевська, Ю. В.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 5 по 24 из 58 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Бренд-стратегія для малого підприємстваЗимбалевська, Ю. В.; Карабут, А. А.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг як послугаЗимбалевська, Ю. В.; Хапіна, О. Ю.
2017Важливість позиціонування в процесі брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ковальчук, В. А.
2015Взаємозв'язок логістики і маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Копачевська, О. М.
2016Вибір оптимального способу просування компанії, що спеціалізується на event-marketingРамандаш, Ю. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2019Використання інтернет-інструментів у фармацевтичному маркетингуЗимбалевська, Ю. В.; Субіна, О. М.
2014Візуальний мерчандайзинг у сфері fashion retail в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Аніщенко, А. В.
2014Етапи формування та важелі посилення брендуЗимбалевська, Ю. В.; Христодорова, В. Р.
2015Етичний маркетинг: сутність і проблеми застосування в УкраїніЗимбалевська, Ю. В.; Линок, І. О.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2015Значення цінності брендуЗимбалевська, Ю. В.; Геселева, Н. В.; Ормонов, М. О.
2017Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2015Ко-маркетинг як один із найефективніших видів маркетингових стратегійЗимбалевська, Ю. В.; Литвиненко, А. О.
2015Логістичний аутсортинг як перспективний напрям розвитку транспортних компаній в умовах кризиЗимбалевська, Ю. В.; Ящук, А. С.
2017Маркетинг консалтингових послугЗимбалевська, Ю. В.; Полтавець, О. О.
2015Маркетингове середовище як об'єкт дослідженняЗимбалевська, Ю. В.; Дубініна, А. С.
2014Матричний метод визначення стратегії розвитку бренд-портфеля підприємстваЗимбалевська, Ю. В.
2014Мерчандайзинг як організаційно-управлінський метод стимулювання збуту одягуЗимбалевська, Ю. В.; Духнич, С. Є.