Просмотр собрания по группе - Авторы Квіта, Г. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 12 по 31 из 68 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
2014Вдосконалення механізму ефективного управління туристичної сфери в Черкаській областіБутим, А. С.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Використання оптимізаційних моделей при викладанні дисципліни маркетингове ціноутворенняКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2023Використання інтернет-інструментів для просування товарів та послугКвіта, Г. М.; Кринін, Г. В.
2020Економіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
2020Економіко-математичне моделювання інвестиційної привабливості підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Дикий, В. С.
2015Ефективне управління проектами інноваційної діяльності в регіонах УкраїниІваненко, О. І.; Шіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2021Закордонний досвід впровадження інноваційних фінансових інструментівЛайкова, М. В.; Квіта, Г. М.
2023Застосування економетрічних моделей в маркетингових дослідженняхШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2023Застосування хмарних технологій в маркетингуКвіта, Г. М.; Головачов, І. І.
2014Застосування інформаційних систем у маркетинговій діяльності корпорації ROSHENКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Євдоченко, В. А.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.
2017Контент-аналіз веб-сайтів як інструмент фахівця з економічної кібернетикиКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.
2010Кібернетика економіки та бізнесуЧубукова, О. Ю.; Рубан, В. Я.; Антошкіна, Л. І.; Геселева, Н. В.; Іванченко, Н. О.; Шіковець, К. О.; Синенко, О. І.; Шацька, Зорина Ярославівна; Квіта, Г. М.; Ямненко, Г. Є.
2012Макроеконометричні моделі США та країн ЄвропиШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Іваненко, О. І.
2023Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесіКвіта, Г. М.; Вербовецький, М. І.
2023Маркетингове ціноутворення на ринку молочної продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.; Бебко, С. В.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2018Моделювання виробничих процесів автоматизованого виробництваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Безсмертна, Ю. С.