Просмотр собрания по группе - Авторы Ніфатова, О. М.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 13 по 32 из 73 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Використання ко-брендингу як інструментарію розвитку конкуруючих торгових марокНіфатова, О. М.; Грецька, О. А.
2016Використання інноваційних стратегій як основи управління поведінкою підприємства на ринку побутових послугРомащенко, М. О.; Ніфатова, О. М.
2017Виявлення протиріч у розвитку інтеграційних утворень на ринку М&А за допомогою багатомірної класифікації данихНіфатова, О. М.
2019Вплив інструментів нейромаркетингу на ефективність підприємницької діяльності на прикладі ТОВ "Планета кіно"Ніфатова, О. М.; Шенєва, А. С.
2018Відкриття show-room як ефективний напрям розвитку малого бізнесуНіфатова, О. М.; Гаркуша, І. Р.
2017Гендерна політика України: протиріччя та соціальні аспектиНіфатова, О. М.; Ващенко, А. А.
2021Драйвери цифрової трансформації бізнесу в Україні: можливості та перешкодиГоловачов, І. А.; Ніфатова, О. М.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2017Консалтингові послуги в механізмі забезпечення економічної безпеки бізнесуНіфатова, О. М.; Карпенко, І.
2017Корпоративна культура сервісного підприємства як фактор його конкурентоспроможностіНіфатова, О. М.; Барбанюк, К. І.
2018Корпоративний ребрендинг і оцінка його результативностіКапустинський, Р. В.; Ніфатова, О. М.
2019Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризмуНіфатова, О. М.; Асауленко, І. Ф.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2020Методичні основи прогнозування інноваційної діяльності та діагностики інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіНіфатова, О. М.; Пузирьова, П. В.
2016Мотивування персоналу на національних підприємствахОберняк, Н. М.; Ніфатова, О. М.
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2017Обґрунтування концептуальної моделі брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.
2019Основні напрямки вдосконалення маркетингового планування на підприємствіНіфатова, О. М.; Щур, Т. В.
2016Особливості асортиментної політики підприємств сфери послугІльченко, Л. О.; Ніфатова, О. М.