Browsing by Author Мурована, Л. В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 43  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2016SEO-оптимізація як інструмент інтернет-маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Алгоритм проведення публічних закупівель у вищих навчальних закладахМурована, Л. В.
2017Аналітичний маркетинг як основа маркетингового плану підприємстваМурована, Л. В.; Кокорева, А. В.
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2018Віртуальний мерчандайзинг у сучасному комунікаційному просторіМурована, Л. В.; Паливода, В. В.
2017Допорогові закупівлі у ВНЗ УкраїниМурована, Л. В.
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2010Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловостіМурована, Л. В.
2016Методи маркетингових досліджень в УкраїніГончаренко, А. О.; Мурована, Л. В.
2015Методологія здійснення державних закупівель у вищих навчальних закладах УкраїниМурована, Л. В.; Товстик, В. А.
2017Методологія проведення переговорів в контексті сучасних професійних комунікаційМурована, Л. В.
2017Моніторинг як інструмент аналітикиМурована, Л. В.; Рудько, А. О.
2017Нейромаркетинг: методи продаж на основі психологіїМурована, Л. В.; Рибак, Д. К.
2016Нові методи проведення маркетингових дослідженьХапіна, О. Ю.; Мурована, Л. В.
2017Новітні методи дослідження поведінки споживачівМурована, Л. В.; Меркулова, Д. Д.
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
2014Особливості маркетингу на книжковому ринку УкраїниМурована, Л. В.; Профацька, Г. І.
2016Особливості проведення публічних закупівель вищими навчальними закладами УкраїниМурована, Л. В.