Browsing by Subject consumer

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 17 to 35 of 35 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2019Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культуриБогомаз, Д. І.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2018Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносокЧередніченко, Світлана; Остапенко, Наталія; Потанін, Станіслав
2019Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняттяКлопотівська, Я. М.; Винничук, М. С.; Хиневич, Р. В.
2021Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-брендуСідлецький, І.; Кротова, Т. Ф.; Паранько, Н.
2017Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємствіДудко, П. М.
2018Принципи екодизайну при створенні упаковки як засіб збереження екологіїЧернявський, Костянтин; Садірова, Надія
2021Промоушн митця: досвід Сальвадора ДаліЧетверик, А. Р.; Колосніченко, М. В.; Кротова, Т. Ф.; Ременєва, Т. В.; Приходько-Кононенко, І. О.
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2012Системний підхід до пізнання комфортності взуття на підставі аналізу фактичних відчуттів споживачем дискомфортуФордзюн, Ю. І.; Андреєва, О. А.
2018Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємстваДудко, П. М.; Чжан, Сюаньє
Sep-2023Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"Городянська, Лариса Володимирівна; Татаровський, Артем Андрійович
Nov-2019Шляхи забезпечення конкурентних переваг підприємства-організатора виставокБондаренко, Світлана Михайлівна; Козиренко, І. М.
2019Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"Крахмальова, Н. А.; Носкова, А. О.
2018Інфографічні складові motion-дизайнуВасильєва, Олена