Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
русский
English
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Електронний архів КНУТД
Browsing by Subject consumer
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 17 to 35 of 35
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2021
Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиці
Біловодська, О. А.
2015
Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної реклами
Синельниченко, Ю. В.
;
Дубрівна, А. П.
2017
Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизації
Сохацька, Г. В.
2019
Напрями формування маркетингової інноваційної споживчої культури
Богомаз, Д. І.
2019
Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
Левицька, Д. Р.
;
Ніфатова, О. М.
2020
Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"
Майорова, Д.
;
Бабенко, О.
2018
Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносок
Чередніченко, Світлана
;
Остапенко, Наталія
;
Потанін, Станіслав
2019
Особливості дизайн-проектування головних уборів з метою їх гармонійного сприйняття
Клопотівська, Я. М.
;
Винничук, М. С.
;
Хиневич, Р. В.
2021
Особливості рекламної стратегії у просуванні fashion-бренду
Сідлецький, І.
;
Кротова, Т. Ф.
;
Паранько, Н.
2017
Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємстві
Дудко, П. М.
2018
Принципи екодизайну при створенні упаковки як засіб збереження екології
Чернявський, Костянтин
;
Садірова, Надія
2021
Промоушн митця: досвід Сальвадора Далі
Четверик, А. Р.
;
Колосніченко, М. В.
;
Кротова, Т. Ф.
;
Ременєва, Т. В.
;
Приходько-Кононенко, І. О.
2017
Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послуг
Ніфатова, О. М.
;
Поповська, М. І.
2012
Системний підхід до пізнання комфортності взуття на підставі аналізу фактичних відчуттів споживачем дискомфорту
Фордзюн, Ю. І.
;
Андреєва, О. А.
2018
Теоретичні основи формування конкурентної позиції підприємства
Дудко, П. М.
;
Чжан, Сюаньє
Sep-2023
Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"
Городянська, Лариса Володимирівна
;
Татаровський, Артем Андрійович
Nov-2019
Шляхи забезпечення конкурентних переваг підприємства-організатора виставок
Бондаренко, Світлана Михайлівна
;
Козиренко, І. М.
2019
Якість та її вплив на конкурентоспроможність товару на прикладі ТОВ "БМ-Маркет"
Крахмальова, Н. А.
;
Носкова, А. О.
2018
Інфографічні складові motion-дизайну
Васильєва, Олена