Browsing by Subject content

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
Aug-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладівЖарська, І. О.; Зіньковська, Д. В.
2016Дослідження та розробка математичного забезпечення для мережевої системи управління контентом з використанням мови програмування Java на основі технологій Spring та HibernateШелудченко, М. Д.; Астістова, Т. І.
2016Дослідження та розробка математичного забезпечення для інтернет-бібліотекиРудницький, В. А.; Белоцький, М. О.
2023Друкована та електронна книги: відмінності дизайн-форматуОлійник, Вікторія
2018Концептуальні засади інноваційного розвитку закладів вищої освітиСаюн, А. О.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2015Науково-методичні проблеми практичної підготовки студентів спеціальності «Дизайн»Баранова, А. І.; Ніколаєва, Т. В.
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
Jun-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2023Перспективи розвитку motion-дизайну у сучасній креативній індустріїХиневич, Р. В.; Шепель, Денис Сергійович
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
Mar-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
Aug-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, І. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович