Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Інтернет-маркетинг як джерело зростання ефективності компаніїЖебричук, А. В.; Ніценко, В. С.
2016Значення маркетингу на ринку інтелектуальної власностіКлименко, О. І.; Кулак, Н. В.
2016Система економічної безпеки підприємстваОсетрова, Юлія Геннадіївна; Бреус, Світлана Василівна
2016Роль інформаційних технологій в маркетинговій діяльностіЛялька, А. В.; Бреус, Світлана Василівна
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
2016Маркетинг у бюджетних установахБорисюк, Т. О.; Янковець, Т. М.
2016Дослідження інформаційно-комунікаційних технологій при використанні інтернет-маркетингуКоров'яковська, Л. М.; Яренко, А. В.
2016Дослідження сучасних трендів маркетингу в соціальних медіаЛузан, А. В.; Яренко, А. В.
2016Інтернет-брендинг як сучасний засіб маркетингових комунікаційСінілкіна, А. В.; Янковець, Т. М.
2016Маркетингова стратегія просування продукціїПруднікова, Н. В.; Яренко, А. В.
2016Як зробити маркетинг центром доходу підприємства?Новіков, Д. В.; Яренко, А. В.
2016Специфічні особливості маркетингу в сфері послугКовальова, К. Л.; Яренко, А. В.
2016Проблеми креативної реклами у сприйнятті суспільствомРамола, М.-К. П.; Яренко, А. В.
2016Застосування регіонально-функціональної організації форми збуту на промислових підприємствахОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Маркетинг та оцінка його ефективності на підприємстві за допомогою показника ROMIБалко, О. Ю.; Жуков, С. А.
2016Особливості використання хоррор-маркетингуШпіляк, А. С.; Юдіна, Н. В.
2016Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенераціїНечитайло, С. Д.; Юдіна, Н. В.
2016Conceptual bases of international businessPodolnyi, Andrii; Chubukova, Olga
2016Nature of financial globalizationVilga, Maksym; Chubukova, Olga
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 81 до 100 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)