Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Інформаційна система як фактор економічної безпеки закладів вищої освітиЧубукова, О. Ю.
2019Сутність крауд-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2021Сучасний стан конкурентного середовища ринку сільськогосподарської продукції УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2020Економіко-математичне моделювання рівня лояльності персоналуКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Казнодій, В. О.
тра-2020Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливуБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
2019Західний та східний підходи брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Ляшук, О. А.
2019Емоційна складова брендуКостинець, Ю. В.; Монька, І. С.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.