Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 791-800 зі 1016.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
кві-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
бер-2020Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесіБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2019Аналіз цільової аудиторії та розробка відповідної промо-стратегії у соціальних мережахШіковець, К. О.; Гурин, В. В.
2021Symmetry in the visual communication design: methods of dynamic image constructionSkliarenko, N. V.; Gryshchenko, Ivan; Kolosnichenko, M. V.
тра-2020Чат-бот як інструмент маркетингових комунікаційБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
тра-2020Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджментуБіловодська, О. А.
тра-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
жов-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
тра-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.