Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 29.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мар-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
июн-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
дек-2018Використання кластерного аналізу для групування міжнародних компанійПономаренко, Ігор Віталійович; Унтура, Алла Володимирівна
дек-2018Оцінювання впливу регіональних факторів розвитку вищої освіти на рівень економічної безпеки ЗВОЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
авг-2018Особливості побудови маркетингової стратегії компанії на ринку оренди одягу, взуття та аксесуарів в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Буяло, Антоніна Борисівна
окт-2018Методичні засади використання кластерного аналізуПономаренко, Ігор Віталійович; Бойко, Денис Юрійович
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
авг-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
фев-2018Аналіз молодіжного ринку праці УкраїниПономаренко, Ігор Віталійович
окт-2018Застосування теорії обмежень систем Е. Голдратта в корпоративному управлінніПономаренко, Ігор Віталійович; Губань, Катерина Федорівна