Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 15.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
дек-2019Діджиталізація бізнес-процесів у ринковому середовищі інноваційних продуктівЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості маркетингової діяльності у туризміМельник, А. О.; Кононенко, С. С.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2019Щодо ролі позиціонування в маркетинговій товарній політиціПодольна, В. В.; Клітка, О. В.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.
2019Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходуПтащенко, О. В.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M.; Zheltov, E.
2019Види інформаційного маркетингуМельник, А. О.; Геньбач, Д. Д.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.