Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 33 по 52 из 86 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільстваРоманенко, О. О.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2019Концептуальні підходи до визначення сутності поняття "Маркетинговий механізм"Коноваленко, А. С.
2018Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності організаціїЧжан, Мейсюй
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Маркетингове планування як фактор підвищення ефективності діяльності підприємстваДудко, П. М.; Чень, Сянчжи
2018Маркетингові витрати у дизайн-діяльності: Економічна сутність та класифікаціяСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2022Маркетингові дослідження асортименту лікарських засобів на основі солей природного походженняСалій, О. О.; Баула, О. П.; Мелеш, К. Ю.; Кузьміна, Г. І.
2016Маркетингові дослідження у сфері освіти: економіко-організаційний аспектСкрипник, М. І.; Григоревська, Олена Олександрівна
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2017Методи поширення рекламного контенту в умовах глобальної інформатизаціїСохацька, Г. В.
2020Методичне забезпечення створення бренду підприємства та його оцінюванняСалюк, А. П.
2020Науково-методичний підхід щодо визначення стратегії адаптації маркетингу в управлінні кластерним розвитком туристично-рекреаційного підприємництваГуліна, О. Д.
2019Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживачаЛевицька, Д. Р.; Ніфатова, О. М.
2020Нейромаркетинг як інноваційний напрямок розвитку "економіки вражень"Майорова, Д.; Бабенко, О.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2014Обгрунтування і моделювання системи контролінг-збуту при розподілі промислових товарівЯренко, А. В.
2013Основні фактори конкурентоспроможністі підприємства на ринку санітарно-гігієнічної продукції в УкраїніОстапчук, Н. О.; Коваль, О. М.