Перегляд зібрання за групою - Теми branding

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 35  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
бер-2024Adapting English text in logo designNaidenko, Evgenia; Lebedieva, Svitlana
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2019Cluster fundamentals for the development of integrated business structuresDudko, P.
2023The conceptual basis for the formation and implementation of the marketing strategy for the innovative development of enterprises in digitalization conditionsCherniavska, O.; Holovachov, I.
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2023Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategyTytykalo, V. S.
2018Logo vs branding – what’s the differenceTkalenko, A. M.; Shchepankovskyi, S.
2017SInergetic and complex effects of branding of integrated business structures and problems of managementNifatova, O.
2023Visual and graphic tools for effective communication in the context of the values of China's Belt and Road International InitiativeYuan, P.; Krotova, T. F.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіВергун, А. М.; Козінець, А. І.
2016Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послугПлисенко, Г. П.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2023Вплив культурної спадщини на формування туристичної привабливості туристичної дестинаціїБорисова, Оксана Володимирівна; Лисюк, Анастасія Олександрівна
2020Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламіХиневич, Р. В.; Єрмоленко, Дмитро; Омельченко, Ганна
2022Дизайн-проєктування основних компонентів айдентики брендуГальчинська, О. С.
2016Дослідження факторів формування успішного бренду модного одягу на прикладі бренду FROLOVФролов, І. В.; Гарбуза, Ю. О.; Пашкевич, К. Л.; Колосніченко, М. В.
2023Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійКуценко, Анастасія; Пустовіт, Марина; Васильєва, О. С.