Перегляд зібрання за групою - Теми графический дизайн

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 35 із 35
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Current design trends in computer game advertisingHovhannisyan, S.; Hula, Y. P.; Maznichenko, Oksana; Boldyreva, O. A.
2021Graphic features of the advertising posters of Ukrainian folk and pop music of the second half of the XX centuryChuprina, N. V.; Malysh, D. O.; Golovchanska, Ye. O.; Gerasymenko, Olena; Mykhajluk, O. Yu.
2021Graphic oriented design of a modern cityHovhannisyan, S.
2022Relevance and features of contemporary web designMokan-Vozian, Ludmila
2022Адаптивне мистецтво сучасного плакату: соціальна комунікація та рекламаКолосніченко, О. В.; Єжова, О. В.; Остапенко, Н. В.; Кротова, Т. Ф.; Колосніченко, М. В.; Чжоу, Чуанцзінь
2021Актуальні тенденції дизайну сучасного рекламного плакату УкраїниДубрівна, А. П.; Руссол, Юлія Сергіївна
2022Вплив стильових тенденцій світової культури на дизайн дитячої художньої книгиГула, Є. П.; Денисенко, Ю. М.; Денисенко, К. В.; Дульська, Я. О.; Оганесян, С. В.
2017Вплив цифрових технологій на розвиток ілюстрації в графічному дизайніМальцева, А. О.; Кугай, Т. А.; Павленко, А. Ф.; Басанець, О. П.; Бистрякова, В. Н.
2016Вплив цифрового прогресу на класичну каліграфію. Зародження леттерінгу як засобу сучасного дизайнуТерещенка, А. А.; Чернявський, К. В.
2021Візуальні особливості плакатів української народної та естрадної музики від другої половини ХХ століття до сьогоденняКолісник, О. В.; Малиш, Діана
2015Дизайн логотипу як основи фірмового стилюГніденко, М. С.; Колесніков, В. В.
2014Еволюція форми плаката як засобу графічної комунікаціїКоваль, Н. С.
2022Застосування принципів графічного дизайну при розробці інтерфейсу користувача приладової панелі автомобіляКуценко, А. В.; Колосніченко, О. В.
2015Застосування шрифтів в рекламіДидик, А. А.
2016Методи стилізації природних форм у графічному дизайніКлючко, С. В.; Мазніченко, О. В.
2021Мистецтво коміксу та графіті – сучасний світогляд у графічному дизайніГула, Є. П.
2018Мілітарний образ українця у графічному дизайні діаспори 1945-1989 рр.Косів, В. М.
2022Особливості дизайну музичних афіш США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ століттяКолісник, О. В.; Приходько, І. В.; Сімак, А. І.
2020Особливості побудови візуальної комунікації у дизайні плакатуМирошниченко, М. Е.; Дубрівна, А. П.
2021Полістилізм у сучасному українському графічному дизайніОсипчук, М. В.; Басанець, О. П.; Прокопивнюк, Н. М.
2020Применение цифровых технологий в графическом дизайнеМокан-Возиян, Людмила
2015Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2014Проектна ідея та візуальне втілення тенденцій розвитку в дизайні друкованої рекламиЗадорожня, Ю. М.
2021Розробка дизайн-проєкту ілюстрованої дитячої книгиПашкевич, К. Л.; Тищенко, Т. О.
2021Розробка фірмового стилю навчального закладуПашкевич, К. Л.; Коломієць, М. М.
2017Роль композиції та її особливості в системі образотворчої підготовки дизайнерів-графіківПавленко, А. Ф.; Пашукова, С. Г.
2020Семантичні відмінності графічного знакуСолодка, Д. О.; Стрекалова, О. Є.; Оганесян, С. В.
2018Символіка орнаменту народної вишивки у графічному дизайніКолісник, О. В.; Мисак, С. В.
2014Ситуаційний аналіз в дизайн-проектуванні піктографічних навігаційних системДонченко, С. В.; Омельченко, Г. В.
2015Специфіка впливу шрифтових композицій в рекламі на психофізіологічний стан людиниЯремова, М. П.; Чернявський, К. В.
2021Сторітелінг як засіб виразності в ілюстрації графічного дизайнуДенисенко, Юрій; Демків, Анастасія
2020Сучасний графічний дизайн: специфіка інтегральної природи творчостіГула, Є. П.
2021Сучасний досвід розробки та застосування акцидентного шрифту в графічному дизайніСемикіна, Н. С.; Гула, Є. П.; Мазніченко, О. В.
2014Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних формСолдатенко, Д. А.
2020Тенденції використання кольору в проектуванні реклами як художньо-комунікативний феноменСлута, Ю. М.; Дубрівна, А. П.