Перегляд зібрання за групою - Теми communications

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 33 із 33
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014CRM-технології як інструмент управління ВНЗПапенко, Л. М.; Нишенко, О. В.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesStepanova, O.; Tonkykh, O.
січ-2021The best-known practices in internet marketingGudkova, N.; Zbarzhyvetska, V.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2018Відеодизайн: тенденції, пошуки, перспективиДовженко, І. Б.
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2013Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.; Крахмальова, Н. А.
28-лис-2023Крос-культурні комунікації в туристичній діяльності: проблеми та шляхи вирішенняМоргулець, О. Б.; Нишенко, О. В.; Шевченко, О. О.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2021Особливості використання персоналізованого маркетингу в умовах діджиталізаціїПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2015Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗПапенко, Л. М.; Хлістунова, Н. В.
2021Особливості формування маркетингових комунікацій в умовах цифровізаціїПономаренко, Ігор Віталійович
2024Перспективи мінімалізму як стилю в графічному дизайніГула, Є. П.; Куценко, Анастасія; Лазнюк, Аліна
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2016Сучасні проблеми маркетингу: загальний погляд та концептуальний підхідЧубукова, О. Ю.; Яренко, А. В.
2018Сучасні інструменти просування продукції у малому бізнесіГаркуша, І. Р.; Ніфатова, О. М.
2025Тактичне планування та управління маркетингом ІТ-продуктівОрел, Анна Миколаївна; Снігур, Василь Михайлович; Кравченко, Сергій Юрійович
2023Удосконалення маркетингової діяльності на підприємствіНевмержицька, С. М.; Головко, Валерія Ігорівна
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2023Формування міжнародної маркетингової комунікації підприємстваЧугаєв, О. А.; Арутюнян, О. Г.
2021Фірмовий стиль як основа комунікаційної політики компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Баландюк, Андрій
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Інтернет-маркетинг: особливості використання та перспективи розвиткуПономаренко, Ігор Віталійович
2021Інфлюенсери як важливий складник цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович