Перегляд зібрання за групою - Автори Біловодська, О. А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 43  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аналіз міжнародного досвіду застосування інноваційних технологій у продуктовому ритейліБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
жов-2020Вертикальні маркетингові системи розподілу інноваційної продукції: закордонний досвідБіловодська, О. А.
2021Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просуванняТхорук, Ю. С.; Біловодська, О. А.
тра-2020Використання чат-боту в Інтернет маркетингуБіловодська, О. А.; Лагута, К. О.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2020Досвід зарубіжних компаній щодо розподілу продукції на ринку інноваційБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
кві-2020Екологічна упаковка інноваційної продукції: маркетингово-орієнтований підхід до розробленняБіловодська, О. А.; Захарченко, Д. О.
лис-2020Електронна комерція: категорії та сучасні викликиБіловодська, О. А.
2021Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиціБіловодська, О. А.
лют-2021Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспектиБіловодська, О. А.
гру-2019Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
гру-2019Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукціїБіловодська, О. А.
2020Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспектиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
тра-2020Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та видиБіловодська, О. А.; Кулік, Д. І.
жов-2020Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковкиБіловодська, О. А.
лис-2019Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденціїБіловодська, О. А.
лис-2019Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктівБіловодська, О. А.; Матвеєва, А. Д.
2020Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризмуБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
гру-2019Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукціїБіловодська, О. А.