Просмотр собрания по группе - Тема marketing

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 84  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Application of competitive marketing strategies in brand managementLiang, Rui; Prokopenko, K.; Vovchok, S.
2018Artificial intelligence in the world of marketingVyshnevska, Maryna; Bohomolenko, A. V.
2019Features of marketing communications in the foreign marketShkoda, M.; Zheltov, E.
мар-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, O.; Ponomarenko, Igor
30-дек-2023Financial strategy of management for marketing and communication design in smart economy conditionsLozhachevska, Olena; Taranenko, Artem; Raikovska, Inna; Pleskach, Oleksandr; Kupchyshyna, Olga; Shatskaya, Zorina; Puzyrova, Polina
2022The formation of marketing mechanisms for managing business development based on predictive analyticsGorodetskiy, Yu.
2018Influence of design and its methods on the human subconsciousBurlaka, I. Y.; Prykhodko, I.
2015Information and analytical support of marketing on the principles of applied statisticsZakhozhai, V.
2016Information and analytical support of marketing on the principles of applied statisticsZakhozhai, V.
2019International marketing and marketing audit in the context of European integration and globalizationZyma, O.; Ptashchenko, O.; Shevchenko, I.; Afanasieva, O.
2018Logo vs branding – what’s the differenceTkalenko, A. M.; Shchepankovskyi, S.
2018Managing marketing research in education as needs for education changingSrypnyk, M. I.; Hryhorevska, O. O.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.
мар-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2020Use of price marketing in exhibition activitiesKrakhmalova, N.
2023Автоматизація прийняття маркетингових рішеньБиба, В. К.
2016Аналіз витрат на збут промислових підприємствПоклонська, Л. С.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
ноя-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2021Використання рекомендаційних систем для оптимізації маркетингової стратегії компаніїПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович