Просмотр собрания по группе - Тема product

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 26  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
мая-2021Creation of successful brandsTerokhina, P. I.; Tkalenko, A. M.
2018Logo vs branding – what’s the differenceTkalenko, A. M.; Shchepankovskyi, S.
2022Particulars regarding the development of the folk style shoe collectionMalcoci, Marina; Popușoi, Cornelia; Protopop, Mariana
дек-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2022Використання української символіки сучасними ювелірними брендамиПриходько-Кононенко, Ірина; Колосніченко, Марина; Остапенко, Наталія; Дрозд, Тетяна; Четверик, Анастасія
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2020Дизайн та редизайн як елементи споживчої інноваційної упаковки товаруБіловодська, О. А.; Біловодський, І. А.
2018Дизайн-дослідження та маркетинг ринку товарів та послугКармаліта, Анатолій
2012Дослідження ставлення споживачів до товарів–новинок на ринку соків УкраїниУсик, С. П.; Колтонюк, Т. С.
2017Дослідження фізико-механічних характеристик шкіряних матеріалів в процесі виготовлення та експлуатації взуттяДолженко, М. В.; Гаркавенко, С. С.; Бабич, А. І.
2015Кольорові особливості візуальних повідомлень в рамках комерційної рекламиСинельниченко, Ю. В.; Дубрівна, А. П.
2018Основні аспекти дизайн-проектування сумок-переносокЧередніченко, Світлана; Остапенко, Наталія; Потанін, Станіслав
2014Особливості асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарюванняБугас, Н. В.; Тищенко, О. В.
2018Покращення інвестиційного клімату як драйвер активізації інвестиційної діяльності української економікиГончаренко, І. М.; Мерзла, І. В.
2021Полімерні композиції для формування покриття на шкірахДанилкович, А. Г.; Ліщук, В. І.; Сангінова, О. В.
2018Принципи екодизайну при створенні упаковки як засіб збереження екологіїЧернявський, Костянтин; Садірова, Надія
2017Реклама як клієнтоорієнтований засіб формування обізнаності споживача щодо інноваційності товарів та послугНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2023Розробка колекції жіночих легких суконь з урахуванням особливостей фігури замовникаБабич, А. І.; Телушка, Світлана; Біценєва, Тетяна
дек-2023Розробка творчої колекції моделей сучасного жіночого комбінезону та комплекту взуття в стилі "street style" з урахуванням тенденцій модиБабич, А. І.; Біценєва, Тетяна Василівна
2013Роль і місце міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавстві. Повідомлення 1. Роль міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавствіПопович, Н. І.; Беднарчук, М. С.; Доманцевич, Н. І.