Перегляд зібрання за групою - Теми імідж

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 42  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2019SMM як інструмент просування в маркетингуПодольна, В. В.; Давиденко, В. С.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2020Вплив супрематизму на сучасний дизайн одягуМихайлова, Рада; Коропенко, Маріанна
2019Гендерні особливості іміджуКолодяжна, Алла Володимирівна; Шадюк, Д. С.
2020Дизайн альтернативних молодіжних образів в стилістиці кінематографу ХХ століттяКудрявцева, Н. І.; Ніколаєва, Тетяна; Зяєва, Валентина; Шафранська, Тетяна
2019Ділова репутація та імідж організації та брендуПоклонська, Л. С.
2017Жінка в ролі політичного лідераКадлубович, Т. І.; Мисак, С. В.
2022Зовнішні маркери ділового іміджу сучасного політикаМихайлова, Р. Д.; Костюченко, О. В.
2018Зовнішній імідж особистостіКолодяжна, Алла Володимирівна; Бойко, С. П.
2014Науково-методичні принципи формування стилю та іміджу в курсовому проектуванні дизайнерівНіколаєва, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2020Особливості візуалізації логотипів музичних колективів незалежної УкраїниМіхєєва, Л. В.
2016Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категоріїТкаченко, М. А.
2018Особливості оцінки рівня конкурентоспроможності торговельних підприємствКирилко, Н. М.; Бабич, Ю. А.
2020Особливості формування стильових образів в молодіжній моді ХХ століттяГайова, Інна; Ніколаєва, Тетяна; Шафранська, Тетяна; Джаліліан, Фахіме
2018Особливості формування іміджу закладу вищої освітиСтанкова, А. О.; Холодний, Г. О.
2016Позитивний імідж викладача як показник його педагогічної майстерностіВнукова, Ольга Миколаївна