Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 11.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Spurring entrepreneurship investment management processes in modern settingsHotra, V. V.; Ganushchak, O.
202090 years – historical formation of brand capital of Kyiv National University of Technologies and Design (KNUTD)Gryshchenko, Ivan
2020International branding as a tool of integrated business structures development in UkraineShcherbak, V.; Sviatetska, I.
2020University rebranding as an effective tool of competitionScherbak, V.; Shevchenko, O.
2020Об’єктивні передумови еволюційної трансформації системи управління як підґрунтя холістичного розвитку підприємствЧобіток, В. І.
2020Features of the influence of the market environment on the innovative development of agricultural enterprisesHanushchak-Yefimenko, L. M.
2020Моделювання оптимальних рівнів конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах сталого розвиткуПоленкова, М. В.
2020Methodological approach to assessing the competitiveness of institutions of higher educationBreus, Svitlana; Khaustova, Yevheniia; Denysenko, Mykola; Bondarenko, S.; Kyrylko, N.
2020Features of formation of the business development management system in the conditions of innovative economyKrakhmalova, T.
2020Innovation and investment vectors to ensure business development in UkraineHotra, V.; Ganushchak, O.