Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
русский
English
українська
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
DSpace
JSPUI
DSpace сохраняет и позволяет легкий и открытый доступ ко всем видам цифрового контента, включая текст, изображения, анимированные изображения, MPEG и наборы данных
Узнать больше
Електронний архів КНУТД
Просмотр собрания по группе - Авторы Біловодська, О. А.
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 10 по 29 из 42
< назад
дальше >
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Кваліметричний підхід оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів у маркетинговій логістиці
Біловодська, О. А.
фев-2021
Комерціалізація інновацій на промисловому ринку: стратегічні аспекти
Біловодська, О. А.
дек-2019
Логістичне забезпечення регіонів України у системі комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
дек-2019
Логістичний потенціал регіональних ринків збуту як фактор впливу на комерціалізацію інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
2020
Лідери думок у системі маркетингу впливу каналів просування: теоретичні аспекти
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
мая-2020
Лідери думок у системі маркетингу впливу: сутність та види
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
окт-2020
Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки
Біловодська, О. А.
ноя-2019
Міжнародне оцінювання логістичного забезпечення України: аналіз і тенденції
Біловодська, О. А.
ноя-2019
Омніканальність бізнес-стратегії як основа просування банківських інноваційних продуктів
Біловодська, О. А.
;
Матвеєва, А. Д.
2020
Оцінювання брендів готельного ринку як маркетинговий інструмент формування інноваційної моделі розвитку туризму
Біловодська, О. А.
;
Кравчук, М. О.
дек-2019
Оцінювання посередників у дистрибуційній системі вибору напрямів комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
окт-2020
Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу
Біловодська, О. А.
мая-2020
Переваги та недоліки використання лідерів думок як інструменту маркетингу впливу
Біловодська, О. А.
;
Кулік, Д. І.
2020
Порівняльний аналіз методів оцінювання персоналу маркетингових служб
Біловодська, О. А.
;
Курочкіна, О.
мар-2020
Порівняльний аналіз позиціонування брендів у готельному бізнесі
Біловодська, О. А.
;
Кравчук, М. О.
окт-2020
Практичні засади маркетингового аналізу мікросередовища при комерціалізації інноваційної продукції підприємства
Біловодська, О. А.
;
Мельник, Ю. М.
2020
Практичні засади оцінювання стратегічної діяльності управління дистрибуцією інноваційних продуктів з позицій споживачів
Біловодська, О. А.
2020
Прикладні засади звуження ніші як інноваційної стратегії просування у соціальних мережах в умовах діджиталізації бізнесу та формування цифрового середовища
Біловодська, О. А.
;
Тхорук, Ю. С.
;
Збарживецька, В. Б.
2019
Прикладні засади оцінювання логістичного потенціалу як чинника успішної комерціалізації інноваційної продукції
Біловодська, О. А.
мая-2020
Систематизація етапів розвитку маркетингового менеджменту
Біловодська, О. А.