Browsing by Subject ринок освітніх послуг

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 28 of 28
Issue DateTitleAuthor(s)
Apr-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2021Peculiarities of the advertising campaign development on the market of educational servicesIevseytseva, Olena; Nechytailo, A.
2015Strategic management institution of higher education: international experience and ukrainian realitiesNatroshvili, Svitlana
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2011Активізація управлінської діяльності вищих навчальних закладів: маркетинговий аспектКрахмальова, Н. А.
2017Аналіз системи вищої освіти в контексті міжнародної системи рейтингуванняКожушко, Р. Ю.; Вергун, А. М.
2016Аналіз сучасних тенденцій розвитку ринку освітніх послуг в УкраїніЧерниш, Ольга Василівна
2017Бенчмаркінг як засіб підвищення рівня конкурентних переваг вищого навчального закладу на ринку освітніх послугГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2016Вплив інтеграційних процесів на сферу вищої освіти: соціально-економічний контекстНатрошвілі, Світлана Геннадіївна; Бабина, Тетяна Геннадіївна; Єршова, О. П.
2017Детермінанти сталого розвитку підприємств в умовах турбулентностіHołda, A.; Матюха, Микола Миколайович; Радіонова, Наталія Йосипівна; Кардаш, М. О.; Григоревська, Олена Олександрівна; П'явка, В. Г.; Зінченко, О. В.; Помінчук, В. Г.; Скрипник, М. І.; Шовтенко, О. В.; Саюн, А. О.; Ліснічук, Т. В.; Польовнича, А. П.; Рибалка, Н. В.; Фокіна-Мезенцева, К. В.; Вергун, М. О.; Коляновська, В. О.; Киричок, Д. Ю.; Радченко, В. Л.; Бунда, О. М.; Яковенко, Т. В.; Тимошенко, І. М.; Сайко, К. І.; Кисельова, А. А.; Бугданова, А. О.; Здоренко, С. О.; Антонець, В. О.; Хаустова, Євгенія Борисівна; Безверхий, К. В.; Сльозко, Тетяна Михайлівна; Dobija, M.; Ренкас, Ю.; Борецька, Н. П.; Ольшанська, О. В.; Коценко, К. Ф.; Подольна, В. В.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2022Концептуальні принципи оцінки якості дистанційного навчання: важлива складова соціально відповідальної діяльності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послугЯценко, В. В.
2022Креативна складова конкурентоспроможності освітніх програм спеціальності 051 "Економіка"Бєлєнкова, О. Ю.
2014Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів УкраїниКрахмальова, Н. А.; Крахмальова, Т. А.
2014Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладівКрахмальова, Н. А.; Кірієнко, Д. О.
2013Особливості просування освітніх посугПодольна, В. В.; Усик, С. П.
2018Особливості ринку освітніх послуг України для міжнародних студентівШульга, В. М.; Супей, Є. В.
Mar-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2013Проблеми та перспективи інтеграції вищої освіти України до освітнього простору ЄСНатрошвілі, Світлана Геннадіївна
2016Ризики на ринку освітніх послугБабина, Тетяна Геннадіївна
2014Системний підхід до оцінки ринку освітніх послуг УкраїниШіковець, К. О.; Квіта, Г. М.
2017Стратегічне управління вищим навчальним закладом на основі конкурентних перевагДудко, П. М.
2016Стратегія економічного розвитку вищого навчального закладуНатрошвілі, Георгій Робертович
2018Сучасні напрями забезпечення та розвитку професійного навчання на ринку освітніх послугГанущак, Г. Т.
2014Теоретико-методологічний підхід до оцінки результативності функціонування ринку освітніх послугБебко, С. В.
2015Теоретико-методологічні засади побудови системи стратегічного управління вищим навчальним закладомНатрошвілі, Світлана Геннадіївна
2015Фінансово-економічні умови розвитку вищого навчального закладу у конкурентному середовищіНатрошвілі, Світлана Геннадіївна
2017Інтеграція системи вищої освіти України до освітнього простору ЄСБєлялов, Т. Е.; Подольна, В. В.